à BLOC bier snel in huis door Fietskoeriers.nl

Voor twaalf uur bestellen, dezelfde avond nog bezorgd

Amsterdam, 17 Augustus 2017. Craft bier à BLOC en Fietskoeriers.nl kondigen een geweldige samenwerking aan. Vanaf nu worden bestellingen via de Nederlandse webshop van à BLOC bezorgd door de fietskoeriers van Fietskoeriers.nl. Bestel je voor twaalf uur 's middags, dan heb je 's avonds tussen 18.00 en 22.00 uur je bier al in thuis.

De samenwerking komt voort uit een gedeelde passie voor fietsen, een gedeelde missie om fietsen te stimuleren en een gedeelte ambitie om de belasting van vervoer op het milieu te verminderen. Fietskoeriers.nl bezorgt in 30 steden op de fiets en erbuiten met auto’s op groengas.

‘A match made in heaven’

Raimond Zegveld van Fietskoeriers.nl: “à BLOC is een craft bier voor en door fietsers, en gemaakt om na het fietsen het meest verfrissende bier te zijn. Wij rijden met onze fietskoeriers in de steden, wij hebben lokale opslag en daarnaast hebben wij een dekkend landelijk netwerk met groengas auto's. Fietsbier bezorgd door fietskoeriers. Dat noem ik een match made in heaven”.

‘We share the ride’

Daan van Well, Directeur Sportif/CEO and mede-oprichter van à BLOC: "à BLOC is meer dan een bier. Wij willen fietsers over de hele wereld samenbrengen om daarmee fietsers uit alle windstreken te inspireren en hen een platform te bieden om elkaar uit te dagen om het mooie van het fietsen en het leven te vieren. Dat zie je terug komen in onze slogan we share the ride. Fietsen is onze passie en zit in ons DNA, net als bij Fietskoeriers.nl. En daarom zijn wij extreem blij om met Fietskoeriers.nl samen te werken. Geweldig om ons fietsbier nu te kunnen leveren op de fiets!"

Alle producten op de Nederlandse webshop van à BLOC (https://shop.abloc.cc/nl/), zoals bier, t-shirts en Espresso Mafia koffie worden in Nederland geleverd door Fietskoeriers.nl.

Over à BLOC

Over À BLOC®

À BLOC® is Frans voor ‘volle bak’ een wielerterm die precies weergeeft wat onze ambitie is. Vol gaan voor het beste bier dat we sporters kunnen bieden. À BLOC® brengt sinds 2016 Natural Blonde Beer op de markt in Australië, Zuid-Afrika, Denemarken, Zwitserland, Engeland en Nederland. Een vol, fris blond bier verrijkt zuivere bergmineralen uit de Zwitserse Alpen, en met 4,9 % alcohol.

In de zomer van 2018 introduceert À BLOC® zijn tweede craft beer met Alpine Minerals®: Ultralight IPA, een echte "India Pale Ale" en dus vol van smaak. Maar ook laag in alcohol en calorieën (1,2% en slechts 13 Kcal/ 100 ml) en rijk aan mineralen en daarmee het ultieme sportbier.

Bier is het belangrijkste product van À BLOC®, maar we zijn méér dan een biermerk. Wij geloven dat sportieve prestaties altijd gevierd moeten worden. Bij voorkeur met vrienden. Het beste halen uit jezelf en anderen inspireren dat ook te doen, avontuur beleven en vooral je ervaringen samen delen, ligt aan de basis van alles wat wij doen: “Life is what you make it”.